29 Haziran 2011 Çarşamba

SEVDALIM HAYAT


Kitabın Arka Kapak Yazısı

Bir Anılar Denizi…

Ankara’da uzak iklimleri merak eden gençlerin kitap okuma merakından başlayıp hücrelere,dağlara ve ıssız Avrupa başkentlerine uzanan bir macera bu…

Öncelikle benim ama bir anlamda hepimizin hayatına dair bir anlatı.

Kitabı okuyacak olan genç kuşakların ,bizimkinden daha mutlu bir Türkiye’de yaşamalarını dilemekten başka bir şey gelmiyor elimden.

Okur Yazar Nane Şekeri kitap hakkında der ki…

Zülfü Livaneli bu kitabında kendi hayatını çocukluğu, eğitimi, Türkiye ve Yurtdışında yaşadığı sıkıntılı dönemlerini anlatıyor.

Zülfü Livaneli’nin konuşma şeklini de çok severim. Bu kitabı okurken sanki okumuyorum kendisi bana anlatıyor hissine kapılmıştım.

Türkiye’nin geçirdiği zor dönemleri daha iyi anlayabilmek için de yararlanılabilecek bir kitap.

Hiç sıkılmadan, güzel akıcı anlatım tarzına kendinizi kaptırıp gidiyorsunuz.

Keyifle okumalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder