6 Haziran 2011 Pazartesi

HER ŞEY BEYİNDE BAŞLAR –AKLINIZI BAŞINIZA TOPLAMA KILAVUZU!


Kitabın Arka Kapak Yazısı
Herşey beyinde başlar.
Başarı, mutluluk, huzur beyinden gelir.
İnsanın karakteri, kararları, kaderi kafasında şekillenir.
Bazıları baştan kazanırken, bazıları 'kafadan' kaybeder!
Beyin vücudun % 2'si olsa da, geri kalan % 98'i yönetiyor.
Önemli bir iş yaptığından başımızın üstünde yeri var!
Aklın makinesi olan beyin herkese 'bedava' veriliyor!
Çoğumuz onu nasıl çalıştırmak gerektiğini öğrenmiyoruz.
O da kafamızın içinde, kafasına göre çalışıyor!
Ürettiği duygu ve düşüncelerin sonucunu ise biz yaşıyoruz.
Biz onu kullanmasak da o bizi kullanmaya devam ediyor.
Ne düşüneceğimizi, ne yapacağımızı belirliyor.
Bu kitap beyne, beyni anlatıyor.
Aklını başına toplamak ve hayatını 'baş'tan aşağı değiştirmek isteyenler için...
Okur Yazar Nane  Şekeri kitap hakkında der ki…
Her Şey Beyinde Başlar Mümin Sekman’ın yayınlanan son kitabı.Benim de okuduğum ikinci kitabı.
İlk kitabına göre çok daha keyifle okudum. Çok daha eğlenceli bir anlatımı var bu kitapta.
Beynin yapısı, işleyişi çok temel noktalardan anlatılmaya başlamasına rağmen hem son derece net hem de akılda kalıcı şekilde yazılmış.
Uzun bir süredir ben de beyin ve işleyişi, düşüncelerin düzenlenerek isteklere ulaşılması ya da istenmeyen şeylerin savuşturulması konuları ile ilgileniyorum.( Bu konuda henüz bebek adımları seviyesindeyim )
Bu kitap, düşünce yapılandırılması konusundaki ilgi alanıma direk ve çok gerekli başlıklarla hitap etti.
Ben kitaptan çok faydalandım.
Daha önce aldığım bazı eğitimlerde bu konulara değinildiği için, başka kitaplar da okumuş olduğum için kitapta geçen konular çok da yeni değildi benim için ancak metod ve öneriler konusunda yeni şeyler öğrendim.
Sizin de bu konu ilgi alanınızı oluşturuyor ise elinizin altında güzel bir rehber olacaktır.
Henüz bu dünyaya dalmadıysanız  sizler için de güzel bir başlangıç noktası olacaktır.
Keyifle okumalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder