27 Mayıs 2011 Cuma

ÜSTÜNDEN BAŞINDAN OKUMAK


İstikrarlı kitap okuma özelliğimi kaybetmiş gibiy(d)im.

Her zaman aynı anda birden çok kitap okuma alışkanlığım olmuştur.Uyumadan önce başucu kitabı,serviste ya da yolculukta okunacak kitap gibi...

Ama her zaman onları sonuçlandırır , fazla etrafta dolaştırmadan bitirir ve kitaplığımdaki yerlerine yerleştirirdim.

Birkaç aydır kitapları okumaya başlıyorum,biraz okuyup yeni bir tanesine başlıyorum.Sonra onu da bırakıp bir yenisine başlıyorum.Kısaca üstünden başından okuyup bırakıveriyorum.

Bu yazıyı yazarken  hemencik 5 tane kitap geldi aklıma böyle davrandığım.

Bu böyle sürüp gitmeye başladı.

Ama şu günlerde kontrolü elime alıyor gibiyim.Elimdeki kitap bitmek üzere hevesle burada bahsediyor olacağım.

Hatta bir tanesini de bitirdim.Aferin bana J

Bu arada birkaç gündür bloguma ilgili bir şekilde girememiştim .Bu süre içerisinde izleyici olarak beni yanlız bırakmayan yeni Okur Yazar arkadaşlarım olmuş.Çok sevindim.

Hoş geldiniz J

Hep benimle olan,daha kıdemli Okur Yazar arkadaşlarım sizler de iyi ki varsınız J

Keyifle okumalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder