7 Ocak 2011 Cuma

NEIL GAIMAN HAKKINDA…


Yazar hakkında kitap tanıtımında yazanlar:
Bugüne kadar pek çok bilimkurgu,fantezi romanı ve çizgi roman yazmış olan Neil Gaiman 1960 yılında İngiltere’de doğdu.Sandman serisi ,Yıldız Tozu,Amerikan Tanrıları,Bir Kıyamet Komedisi ,Yokyer,Koralin yazarın öne çıkan eserlerinden başlıcalarıdır.Hugo,Nebula,Bram Stoker ve Newbery Madel gibi pek çok ödül kazanan yazar,hayranları tarafından edebiyat dünyasının “rock yıldızı”olarak görülmektedir.
Neil Gaiman şimdilerde Minneapolis,Minnesota yakınlarında,egzotik balkabakları yetiştidiği,bilgisayar ve kedi biriktirdiği karanlık,kocaman bir evde yaşamaktadır.”
Okur Yazar Nane Şekeri yazar hakkında der ki…
Bir de gördüğünüz gibi çok yakışıklı bir yazar J
Gaiman hakkında hem  alıp sazı elime kızım nane şekeri yaz durmadan diyorum, hem de öyle konuşup vakit  harcama , harcatma direk okuyun gitsin diyorum.Karar veremedim ama birkaç laf etmeden de klavyeyi  bırakacak gibi değilim J
Fantastik kitaplara, yazarlara ne kadar düşkün olduğumu dünya alem bildiği gibi yeni blogun ilk yazılarını bu konuda benim en favori yazarlarından birine ayırmam ayrıca kanıt oldu sanırım.
Farklı kurgusu,sıra dışı karakterleri sıradan bir şekilde kitaplarında anlatımı ile özel bir yazar bana göre Gaiman.Düşünmeden raflarda kitabını gördüğümde hemen aldığım ve hemen okumaya başladığım.
Dedim ya çok konuşmak da istemiyorum.Sizin de hayal gücüne hayranlığınız benim gibi büyük ise zaten tanışmışsınızdır  Gaiman ile …
Hala tanışmamış iseniz kapın bir kitabını ve dalın muhteşem dünyasına J
Keyifli okumalar…

2 yorum:

  1. Nanem Şekerim, ne oldu sana? Neden sakatladın bileğini, geçmiş olsun. umarım ciddi birşey değildir geçer çabucak.
    Dinlenmek için bir sebep olarak düşün ki sıkıntısı azalsın, çok sevgiler yolluyor, bileğine çabucak iyileşsin diye bir öpücük konduruyorum...

    YanıtlaSil
  2. Leylakcığım, çoook teşekkür ederim.

    YanıtlaSil