10 Temmuz 2011 Pazar

EVRENDEN TORPİLİM VAR


Kİtabın Arka Kapak Yazısı

Siz hiç 150 kilo oldunuz mu? Sizin hiç yabancı bir ülkede bavulunuzu kaybettiğiniz, sabahları mısır gevreğine bira döküp hayatta kalırken günlerce tek kelime bile konuşmadığınız, dayak yedikten sonra girdiğiniz komadan bir gözünüzü kaybetmiş olarak çıkıp tekrar parklara döndüğünüz, annenizi kaybettikten sonra hapiste yatarken babanızı kaybettiğiniz oldu mu?

Benim oldu.

Peki ya sonra o yabancı ülkenin dilinde şakır şakır konuşup hatta seslendirme yönetmenliği bile yaptığınız, o ülkedeki filmlerde başrol oynadığınız, 70 kilo verip filinta gibi olduğunuz, yeni ve mutlu bir hayat kurduğunuz, elinizi attığınız her işi altın yumurtlayan tavuğa çevirdiğiniz, her saniyenizi gülümseyerek geçirdiğiniz, hayatta istediğiniz her şeyi elde etmeye başladığınız oldu mu?

Benim oldu.


Nasıl mı?

Gelin anlatayım...

Okur Yazar Nane Şekeri kitap hakkında der ki…

Düşünce yapınızı, tercihlerinizi şekillendirerek elinizdekileri kaybedeceğinize ya da tam tersi istediklerinizi elde edebileceğinize inananlardanım.Henüz büyük şeyler kazanamasam  Evren ile doğru mesajlaşmaya çalışıyorum.

Şu ana kadar öğrendiğim  ise ; Evren, gidiş yoluna puan vermiyor,sonuca bakıyor J
Bu yazdıklarıma bakarak bir kitap okudum ve hayatım değişti diyeceğimi sanmayın.Birkaç kitap okudum ve bu konuda yol kat ettim.

Evrenden Torpilim Var ise bu tip kitaplar içerisinde en çok verim aldığım,çok eğlenerek okuduğum bir kitap .Alıp bir anda okuyup bitirivermek istedim ama kendimi tuttuuuum ve bölüm bölüm, konu konu içime sindire sindire okumaya çalıştım.

Sonunda bir fark gördüm mü?

Evet.

Aykut Oğut’un çok güzel bir anlatım dili var.Dedim ya çok eğlenerek okudum.Öğle emir kipinde şunu yapın, bunu yapmayın,buna inanın buna inanmayın şeklinde anlatmıyor.Kendi hayatı ve deneyimleri üzerinden elde ettiği tecrübelerini paylaşıyor.Olaylar karşısında uygulayabileceğiniz tercihler sunuyor size.

Ve öyle keyifli bir dille anlatıyor ki bu konularla hiç alakanız , ilginiz olmasa bile çok zevk alarak okuyacağınızı düşünüyorum.Ben okurken sürekli gülümsedim J

Keyifle okumalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder