14 Kasım 2011 Pazartesi

FOTOOKUL – PORTRE FOTOĞRAFI NASIL ÇEKİLİR?


Şu Atlas bir şeyi de kötü yapsın yaaaa.Hele bu özel koleksiyonlarına bayılıyorum.Fotookul serisinin bendeki ikinci kitabı ( Foto Atlası yeni keşfettim) Portre Fotoğrafı Nasıl Çekilir? Yine çok faideli.

Fotoğraf çekerken hep portre çekmekle ilgilenmediğimi söylerdim.Ama tam olarak bu işe vakit ayırdığımdan beri ilginç bir şekilde insanların mimiklerini, duruşlarını çok kısa sürede kaptığımı ve güzel anlarını iyi görüntülediğimi gördüm.Kendimle ilgili yeni bir şey daha keşfettim.

 Bununla birlikte bu tamamen hissel bir şey.Teknik olarak işin çook çok başındayım.Daha debelenme aşaması diyebiliriz.

Fotookulun bu ekini de görünce ( o an eminim gözlerim ışıldadı J ) çok mutlu oldum.

Kitapçık çok faideli.Baştan sona okudum.Konu hakkında üzerinde durulacak noktalar güzel bir sistematik ile anlatılmış.Bu konuda foto çektikçe ara ara alınıp yeniden okunması gereken bir kitapçık.

 Keyifle okumalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder