29 Kasım 2011 Salı

BREE TANNER’IN İKİNCİ HAYATI


Kitabın Arka Kapak Yazısı

Bir Tutulma Romanı

Tutulma filmi vizyona girmeden önce
tüm dünyada yayımlandıktan on gün sonra Stephenie Meyer in yeni romanı raflarda!

Alacakaranlık Efsanesi'nin hayranları, Tutulma kitabında tanıtılan ve yeni doğan bir vampirin karanlık dünyasında Bree Tanner'ın sürükleyici hikâyesiyle büyülenecekler.

Bedeninin değişimini izledim. Çatıda yere çömelmiş, tek eliyle tutunmaya çalışıyordu. Tüm o tuhaf samimiyet bir anda yok olmuştu, o artık bir avcıydı. Ne olduğunu bildiğim, nasıl olduğunu anladığım için yanındayken rahat olduğum bir şeydi.

Beynimi kapattım. Av zamanıydı. Derin bir nefes aldım. Aşağıdaki insanların damarlarında akan kanın kokusu içime işledi. Çevredeki insanlar onlardan ibaret değildi, ama en yakın olanlardı. Avınızın kim olacağını, avınızın kokusunu almadan önce, bir şekilde karar vermiş olmalıydınız.

Artık seçim yapmak için çok ama çok geçti.

Okur Yazar Nane Şekeri kitap hakkında der ki…

Bu kitabı Alacakaranlık serisini bitirdikten çok sonra okudum. Henüz hakkında yazmadığım bir kitap.
Ben bu kitabı bir çeşit ek, suyunun suyu olarak tanımlıyorum.

Bree, kitapta ana karakterlerden biri olmamış, küçük yaşta vampire dönüştürülmüş , i yi yürekli bir kızceğiz.
Kendi anlatımından nasıl vampir olduğu, neler yaşadığı işleniyor.

Bree karakterini çok tanıtmak istemiyorum okurken kitapta ya da filmde okuyup gördüğümüz karakterlerden hangisi olduğu ile ilgilenenlerin tadını kaçırmayayım.

Diğer kitaplar kadar sürükleyici, heyecanlı olmasa da seriyi sevenler için bir kitap daha .

Keyifle okumalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder