24 Haziran 2012 Pazar

GÖZÜMÜ KAN BÜRÜDÜ




Bende bağışıklık sistemi düşmesine bağlı olarak gözlerimde kanlanma olur.Başlıkta da dediğim şekilde gözümü kan bürüyor, kıpkırmızı oluyor.Hiç beyaz alan kalmamacasına…


Yoğun çalışma zamanlarının etkilerini izin yapsam bile yaşıyorum.


Geçtiğimiz hafta gözümdeki bu problem ile uğraştım.İş dışında hiç açmadım bilgisayarı.Bu nedenle hiç yazı da ekleyemedim.


Şimdi daha iyiyim.Fotoğrafta gördüğünüz Artelac Advance aslında tedaviden çok rahatlatan bir damla.Bunu kullanmama rağmen hiç geçmeme durumlarında dr antibiyotik damla ve ağrıkesici damla veriyor.Tedaviyi bildiğim için ( sık sık başıma gelir oldu ) panik yapmadan sırası ile yapılması gerekenleri yapıyorum.Bir yandan da yine bağışıklık sistemi güçlendirici destek almaya başladım.


Bugün gözlerim daha iyi olduğu için yazılarımı eklemek ve blog ihmalimin nedenini anlatmak istedim .

12 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok çok geçmiş olsun. İlk defa duydum böyle bir göz problemini. Allah bol şifa versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.aslında farklı bir çeşit hastalık değil.göz kızarıklığı.bende yorgun olduğumda çıkıyor.

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun, bende alerji kaynaklı damla kullanıyorum mevsim geçişlerinde,nezaman damla kullansam genzime kadar tadı geliyor,midem bulanıyor,o yüzden nefret ediyorum damlalardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.aaaa çok kötü :( sana da geçmiş olsun

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun, kendinize dikkat edin..

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun.Bir yakınımda da oluyor. Yaş dolayışıyla ona da; yorgunluktan ve tansiyordan demişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Benimki tamamen yorgunluktan.

      Sil