7 Haziran 2012 Perşembe

FOTO ATLAS – YAZ 2012




Bir süredir elimdeki kitap stoklarına odaklı bir şekilde yaşadığım için bilinçli olarak dergi almıyorum (kitap almama diyetine uymasam da dergi almama diyetime gayet sıkı uymaktayım).


Ama Foto Atlas başka! Onun her sayısını merakla bekliyorum ve biriktiriyorum.


Dün, gezmelerim sırasında Yaz 2012 sayısının çıktığını görerek aldım ama henüz okuyamadım.Sadece hediyesi olan 3 boyutlu gözlük ile içindeki fotoğraflara bir göz attım.


Henüz okumadığım ama size de haber vermek istediğim için bu sefer yorumsuz sadece derginin  başlıklarını aktarıyor olacağım.


Öncelikle hediyelerinden başlayayım. 3 boyutlu gözlük ve Fotookul kitapçığı.Fotookul’un bu sayıdaki konusu Mimari Fotoğraf Nasıl Çekilir?


Dergideki diğer başlıklar ise şöyle;


-          Beklenmedik Karşılaşmalar – Tatilde Fotoğraf

-          3 Boyutlu Fotoğraflar -  Turgut Tarhan

-          Kenti Fotoğraflamak – Bir New York Hikayesi

-          Deniz ve Sahil – Dalgalarla Yaratmak

-          Havacılık Fotoğrafçılığı – Metal Kanatların Çekimi

-          İçerikte Kontrast – Kompozisyonun Anahtarı

-          Dramatik Karanlık – Ters Işık

Keyifle okumalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder