12 Haziran 2012 Salı

AYKUT OĞUT - ESRA BANGUOĞLU OĞUT YENİ KİTAP



Aslında  başka bir kitap hakkında yazmak üzere bilgisayarımı açtığımda mailime gelen bir bilgiyi sizlere de ileteyim dedim.


Ben , AyRa şehri mail grubundayım.Bu şekilde mail adresime çeşitli bilgilendirmeler geliyor.Bunlardan bugün öğrendiğim ise Esra ve Aykut Oğut’un yeni kitaplarının piyasaya çıkmak üzere olduğu…


Çok heyecanlandım.Biliyorsunuz Aykut Oğut’un kitaplarını ne kadar çok severim.Bu kitabı Esra ve Aykut olarak birlikte yazmışlar eminim bu da çok güzeldir.


Kitabın Adı : Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?


Gelen mail metninde 13 Haziran Çarşamba ( ya da ertesi gün ) bu yeni kitabın kitapçılarda olacağı yazıyor.
İlgilenenlere ben de duyurmak istedim.


Bu durumda yine kitap almama diyetimi güle oynaya bu kitabı alarak bir kez daha memnuniyetle bozacağım J
Keyifle okumalar…


Not: Detaylı bilgi almak isteyenler için internet adresi http://www.ayrasehri.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder