30 Mayıs 2012 Çarşamba

HEDEFLERLE İLERLEMEK



İtiraf ediyorum.Ben bu kitap diyeti olayına son zamanlarda uyamamaya başladım.


Burada yok öğle tatilimde kitapçı gezdim kitap almadım,yok sadece stoklarımdan kitaplar okuyorum diye  cır cır konuşup hava attım ama son zamanlardaki kaçamaklarım artık yoldan iyice çıkmama neden oldu.


Stoklarıma yeni ( ama çok güzel ) kitaplar ilave ettim.


Okumayı planladığım elimdeki bütün kitapları günlük yapacağım işleri de yazdığım küçük defterimin arkasına yazmıştım ve okudukça üzerini çiziyordum.Ama liste gözümün önünde olmayınca beni pek gaza getirmiyordu ve okuma hızımı da düşük tutuyordum.


Defter bitip yeni defterimi kullanmaya başlayınca okunacaklar listemi fotoda gördüğünüz gibi listeleyerek odamdaki mantar panoma astım.Şimdi okudukça üzerini çizip kırmızı kırmızı puantiyeli stickerlerımla işaretliyorum.Çok hoşuma da gidiyor sonuca bakmak  J


Şimdiden faydasını gördüm.Kitaplarımı hızla eritmeye başladımmmm J  ( bakınız foto )


Ay sonlarında listemin son halini çekerek paylaşmaya karar verdim.Böylelikle hedefimi daha rahat yakalayacağımı umuyorum.


Kitap okurken de böyle yaparım aslında. Kendime kitapta belli bir yer seçerim.Oraya gelene kadar okurum.Bu yöntemin iyi yanı hızlı ilerlemem, kötü yanı ise hedef bölüme gelince vaktim de olsa daha fazla ilerlemeyip tembellik yapmam J


Ay sonlarında dedim ama bu sefer ayın sonundan bir gün önce yazmak istedi canım.Zaten bugünden yarına bu sefer bişi değişmeyecek J Yani şimdi yazmamın bir sakıncası yok.


Bakalım hem blogda yazmak için hem de  okuma adedi olarak rapor vermek için bulduğum bu metod kitap stok eritmemde ne kadar faydalı olacak?


Takip edip görmek lazım.Ben olsam beni takip ederdim J


Keyifle okumalar…

4 yorum:

  1. Süper fikir! Ben de böyle bir liste hazırlayacağım :)
    Bu arada mimlendin tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen hazırla ve blogunda paylaş bence :)
      mimlenince ne oluyor?

      Sil
  2. Harika fikir! Aynı şeyi benim de yapmam gerekiyor... Beni bekleyen, benim beklediğim o kadar çok kitap var ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miss Marmelat,bakalım işe yarayacak mı göreceğim.Sen de yaparsan blogunda paylaş :)

      Sil