20 Şubat 2011 Pazar

YENİ MODA

Uzun zamandır yazamadım, çok özlemişim cici blogumu.

Bileğimin daha iyi olduğu ve henüz grip olmadığım bir gün kitapçı gezme fırsatı yakaladım ve gördüm ki bizim vampir arkadaşlar ortalıkta yok, sonraki gözdeler melekler bir köşeye sinmiş .Şimdi Hürrem, Kanuni ve Osmanlı dönemi ile ilgili kitaplar her yerde.

Bütün kitap trendleri tepetaklak olmuş.İlgili ilgisiz Osmanlı ile ilgili nereyse tüm kitaplar raflara çıkmış ve çok popüler.

Bir dizinin bu kadar etkili olması çok şaşırtıcı.Pek çok deneme yaptım diziyi sevebilmek adına ama hep gördüm ki ısınamadım, sevemedim ben Muhteşem Yüzyıl’ı.

Her zaman tarihi roman okuyarak tarih biliyorum denmesine karşı çıkmışımdır.Fakat geçenlerde bir arkadaşım insanların şu günlerde bu işin aslı neymiş, o dönem nasılmış diye merak ederek tarih kitaplarına yöneldiğini söyledi.

Pek umutlu olmasam da onun savı daha yapıcı olduğu için öyle olmasını dilemiştim.

Kitapçıda gördüm ki bu konudaki kitaplara rağbet cidden artmış.Bakalım ne zamana kadar sürecek?

Peki ben ne yaptım? Popüler olanı yapmaktan hiç hoşlanmadığımdan ( kısaca gıcık birisi olduğumdan ) elimde ( diziden önce başladığım ) Osmanlı dönemini de içeren bir kitap vardı.Bıraktım başka bir kitaba başladım.

Şu furya bir bitsin yine dönerim kitabıma ve burada bahsediyor olurum J

Keyifli okumlalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder