25 Aralık 2011 Pazar

ARTIK GEZDİĞİNİ GÖRDÜĞÜNÜ DE YAZMAK LAZIM


Beni tanıyanlar,diğer blogumu takip edenler bilir ne kadar severim gezmeyi ,görmeyi bir de bunları oturup yazmayı.

2011 bu açıdan pek verimli değildi.Belki de ben iyi değerlendiremedim.Bilemiyorum.

Ama sıkıldım eskisi kadar gezememekten,görememekten.

Bir süredir bunun farkındalığı ile daha sistemli nasıl gezebilirim diye düşünmeye başladım.Çünkü gezmek istediğim bir yer,sergi,müze olduğunda bunları iş koşturmacasından unuttuğumu,kaçırdığımı gördüm.

Bütün bu sebeplerle küçük notlar almaya karar verdim.

Yukarıda fotoğrafta gördüğünüz annesi ve yavrusu şeklindeki defterleri de bu amaçla aldım.Aslında aldım denemez bu defterleri beğenmiş ve almaya karar vermişken çok sevdiğim bir arkadaşım “hadi ben bunları sana yeni yıl hediyesi olarak alayım” deyiverdi J (gördüğünüz gibi sevgili evren yeni kararımı çok beğenmiş.Hemen desteğini gösteriverdi J)

Defterleri kullanım şeklim de şöyle olacak.Yavru defteri gezmeyi ,görmeyi istediğim yerleri aklıma gelir gelmez yazmak üzere yanımda taşıyacağım (şimdiden notlarımı almaya başladım bile).Anne defteri ise gezdikten sonra ya da gezi sırasında yazıları yazmak için kullanacağım.Veeee en sonunda bu yazılarımı çok çok ihmal ettiğim diğer blogum Nane Şekeri’nin Gezdim,Gördüm,Yazdım bölümünde paylaşıyor olacağım J

Şimdiden çok heyecanlandım J

Keyifle okumalar…

2 yorum:

  1. evet diğer blogunu çok ihmal ettin olmuyor böyle cık cık cık :)

    YanıtlaSil
  2. ooo DaiSy hanımcığım siz de hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil